Osnovna škola Viktora Cara Emina Lovran

LINIJA 32 i 32A

LINIJA 36

Terenska nastava Ogulin
Autor: Administrator , 22. 11. 2023.

Učenici 4.a, 4.b, 4.MD i 3.a razreda sa svojim učitelljicama Snježanom Kovačević, Sonjom Šumberac, Sonjom Jedretić i Ljiljom Basarić 15.11.2023. godine posjetili su Ivaninu kuću bajki u Ogulinu.

15.11.2023. godine išli smo na Terensku nastavu u Ogulin.

Krenuli smo u 8 sati i vozili smo se do 10 sati. Bilo nam je jako lijepo voziti se autobusom. Puno sam toga vidjela: planinu Klek, polja, kuće, livade i životinje.

Kada smo stigli pomarendali smo u Starom gradu Ogulinu.

Nakon toga išli smo vidjeti Đulin ponor. To je bilo prekrasno, tako sam uživala. Ti zvukovi šume i prirode opuštali su me. Teta Sabina nas je vodila i u Crkvu sv. Križa. Tamo nam je isto bilo sjajno. Doznala sam puno stvari. Koliko Ivana ima zapravo imena. Ima ih 5.

Nakon toga otišli smo u Ivaninu kuću bajki.

Tamo smo se rasporedili u grupe. Prva grupa išla je na radionice, a 2. grupa je išla na razgledavanje.

Moja grupa je najprije išla na radionice. Pogađali smo ime bajki, stvari….

Na radionicama mi je bilo predivno. Zamijenili smo se. Obišli smo druge stvari u kući.

Teta nas je rasporedila u grupe za obilazak Čarobnog ogledala. Tamo smo morali odgovarati na pitanja da bi nam Bjesomar rekao naše moći. Naša moć je bila pospremanje papučica. Kasnije smo se još malo poigrali i kupili suvenire.

U Lovran smo se vratili oko pet sati.

Ovo je izlet koji ću zauvijek pamtiti.

Julija Dragan 4.b

Kada sam se ujutro ustao bio sam jako uzbuđen što idemo na terensku nastavu u Ogulin. U 8 sati autobus je krenuo. Na putu smo vidjeli puno ljepota prirode: magla, životinje, jezera…

Stigli smo u Ogulin oko 10 sati. Tamo nas je čekala pripovjedačica Sabina. Ispripovijedala nam je mnogo o dvorcu, Đulinom ponoru i Ivani Brlić Mažuranić.

Nakon obilaska malog parka vodila nas je u crkvu u kojoj nam je pokazala par zanimljivosti.

U Kuću bajki stigli smo na kraju. U njoj smo se bavili radionicama, kvizovima, igramai čarobnim zrcalom koje mi je bilo najdraže.

Na putu nazad dobro smo se zabavili. Stigli smo oko 5 sati. Ovaj izlet mi je bio najbolji do sada.

Teo  Mišćenić  4.b

15.11.2023. godine treć i četvrti razredi O.Š. viktora Cara Emina otišli su na terensku nastavu u Ogulin. Sve je počelo u Lovranu odakle smo krenuli na put. Bilo je to u 8 sati. Ušli smo u autobus i krenuli. Biloo nas je toliko puno da smo se morali podijeliti u dva autobusa. 4.b i 4 iz MD u jedan autobus a 4.a i treći razred u drugi autobus. I krenuli smo! Vozili smo se oko dva sata nakon kojih smo napokon stigli.

Došli smo i najprije ušli u Stari grad Ogulin. Marendali smo. Poslije nam je pripovjedačica Sabina ispričala nešto o prošlosti Zavičajnog muzeja koji je bio pokraj nas. U njemu je kao mali živio Bernardin Frankopan. Ta je utvrda služila za brojne borbe i obrane.

Prošetali smo se do Đulinog ponora (ponora rijeke Dobre) gdje nam je Sabina pričala o Ivani, rijeci Dobri, legendi rijeke Dobre (malo o Regoču jer se smatra da je početak Ivanine priče o Regoču započeo baš u Ogulinu. Još smo se malo prošetali do glavnog trga i ušli u Crkvu sv. Križa gdje nam je Sabina pričala o crkvi i njenoj prošlosti.

Vratili smo se i ušli u Ivaninu kuću bajki. Najprije smo imali radionicu u kojoj smo morali pogađati pojmove o bajkama. Nakon toga imali smo obilazak. Odgledali smo kratak film o Ivani. U grupama smo išli u Čarobno ogledalo o moći.

Na kraju smo se malo poigrali, pojeli, tko je htio je kupio suvenir. Krenuli smo doma. Stigli smo oko 17 sati.