preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Cara Emina Lovran

Login

e-Škola

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta

       o2 top up online

UDŽBENICI

 

za novu školsku 2023. - 2024. godinu
 

KALENDAR RADA

 
JELOVNICI

RASPORED ZVONJENJA

STARIJI RAZREDI

ULAZAK: 7,50

1. SAT: 8,00 - 8,45

2. SAT: 8,50 - 9,35

3. SAT: 9,40 - 10,25

VELIKI ODMOR

ULAZAK: 10,45

4. SAT: 10,50 - 11,35

5. SAT: 11,40 - 12,25

6. SAT: 12,30 - 13,15

7. SAT: 13,20 - 14,05


MLAĐI RAZREDI

ULAZAK: 7,50

1. SAT: 8,00 - 8,45

2. SAT: 8,50 - 9,35

VELIKI ODMOR

ULAZAK: 9,55

3. SAT: 10,00 - 10,45

4. SAT: 10,50 - 11,35

5. SAT: 11,40 - 12,25

6. SAT: 12,30 - 13,15

VOZNI RED AUTOBUSA

LINIJA 32 i 32A

LINIJA 36

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
CAP PROGRAM
Autor: Nastja Srok, Maja Bolterstein, 9. 12. 2015.

U našoj su se školi dana 3. prosinca, 2015. održale radionice u sklopu CAP programa za učenike 2. razreda. Radionice izvode tri posebno educirane osobe, a u našoj školi to su socijalna pedagoginja Maja Draščić, psihologinja Deniza Dinić te vanjska suradnica psihologinja Renata Peranić. 


CAP program (Child Assault Prevention - prevencija napada na djecu) je preventivni program na univerzalnoj razini što znači da se provodi sa svim učenicima 2. razreda, njihovim roditeljima i učiteljima. CAP program ima za cilj osposobiti učenike da vlastitim snagama zaštite svoja prava (da budu sigurni, jaki i slobodni) u situaciji potencijalnog zlostavljanja. 

CAP program sastoji se od četiri koraka:

1. korak: predavanje za cjelokupno osoblje škole
2. korak: predavanje za roditelje
3. korak: radionica za učenike

Koristeći igranje uloga i vođene grupne diskusije, djecu se uči prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti različite mogućnosti.

Nakon uvodnog razgovora o osnovnim pravima svakog djeteta da bude sigurno, jako i slobodno, slijede 3 igrokaza. U njima se predstavljaju najčešće situacije zlostavljanja koje bi djeca mogla susresti:

  • vršnjak nasilnik protiv djeteta (bulling),
  • nepoznata odrasla osoba protiv djeteta
  • poznata odrasla osoba protiv djeteta

Igrokazi se koriste da bi se zorno prikazale situacije o kojima onda djeca kroz razgovor dolaze do uspješnih prevencijskih strategija.


4. korak: individualni razgovori s učenicima

ŠTO ĆEMO DALJE?

Stečena znanja i vještine učenici će i dalje nadograđivati sa svojim učiteljicama i roditeljima. U školi na satovima razrednika učenici će riješavati kvizove, odigravati situacije u kojima su im narušena prava te zajednički pronalaziti rješenja, stvarati likovne radove na temu CAP-a, itd. Molimo roditelje da pokažu interes prema CAP programu te saznaju kako su njihova djeca doživjela radionice te što su naučila. Time ćemo svi zajedno biti bliži cilju da se svako djete u našoj školi osjeća sigurno, jako i slobodno.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju