Osnovna škola Viktora Cara Emina Lovran

LINIJA 32 i 32A

LINIJA 36

ISPOVIJEST JEDNE NATJECATELJICE

Maria Leana Đolonga, učenica 6. b razreda, pod vodstvom mentorice Vladimire Valjak-Rosović, prošlog je mjeseca sudjelovala na Državnom natjecanju iz geografije i postigla odličan rezultat. Njezina iskustva s toga događaja pročitajte u nastavku...

Volim geografiju jer njome spoznajem različite države, kulture i svijet oko sebe. Učeći geografiju, osjećam se kao da putujem u neke nepoznate krajeve i istražujem život drugih ljudi. Zato sam i odlučila iskušati svoje znanje i prijaviti se na natjecanje.

Pripreme su tekle dobro. Pripremala sam se kod kuće i u školi, vježbala sam na brojnim zadatcima, a prije natjecanja sam učila čitav dan i ponavljala cijelo gradivo. Učila sam kad god sam stigla, a pogotovo za vrijeme božićnih i uskrsnih praznika. Zbog učenja sam osjećala da nemam vremena za hobije i prijatelje, ali me motivirala želja da dospijem na državno natjecanje i odem na izlet u Krapinu. Županijsko je natjecanje bilo vrlo teško i mislila sam da neću proći dalje, stoga sam se jako iznenadila kada sam saznala da sam prva. Bila sam jako sretna i uzbuđena.

Nakon tjedana pripremanja uslijedilo je natjecanje u Krapini. Pristigla sam u hotel oko 18:00 i raspakirala svoje stvari. Zatim je uslijedila večera u restoranu i svečano otvorenje u Domu kulture. Idućeg sam dana s profesoricom otišla u Osnovnu školu “Krapinske Toplice” gdje su se okupili svi učenici i njihovi mentori. Prvo sam pisala ispit, a zatim izvela praktični rad u razmaku od pola sata. Nisam imala tremu pred natjecanje jer sam znala da ću dati sve od sebe. Nakon toga sam se vratila u hotel u iščekivanju rezultata. Posljednjeg sam se dana okupala u vodenom parku Aquae Vivae s profesoricom, a zatim smo se autobusom vratile u Rijeku.

U Krapini sam upoznala dvije učenice iz Rijeke, Luciju i Eni. Sprijateljila sam se s njima i ostale smo u kontaktu. Zabavljale smo se čekajući rezultate natjecanja. Bila sam vrlo napeta i nestrpljiva u želji da saznam rezultate, no vrijeme je brzo prošlo i ubrzo sam saznala svoje mjesto u poretku.

Naravno, moji prijatelji i obitelj od samog su mi početka govorili da ću uspjeti i da vjeruju u mene. To mi je pomoglo da se potrudim i motiviram za svoj veliki cilj. Trud mi se, na kraju, ipak isplatio. Uza sve sate i sate učenja ostvarila sam svoje snove i otputovala u Krapinske Toplice. Naučila sam da mogu postići sve što želim, uz puno rada i malo sreće.

Planiram se natjecati i iduće godine ako budem imala dovoljno vremena. Voljela bih ostvariti jednako dobar rezultat i susresti svoje nove prijateljice na drugom državnom natjecanju i nekom novom mjestu.